150 Duitse bedrijven starten een mega pro-vaccinatiecampagne

In het bijzonder initiëren 150 bedrijven en organisaties. Tot aan de grootste van de grootste campagne. Voor dit probleem gebruikt het bedrijf een logo en slogans. Op het aanbod van McDonald zegt het “ICABE SLAGGE” een Mercedes-slogans en Vodafone. Daarom organiseren de deelnemers en organisaties en organiseren een “gesprek van vaccinatie”. Reclame-reclame is een reclame voor een reclame. Bijna twee dagen hebben zojuist snel met een onmiddellijke lokale bedrijf genomen. Toen ging hij naar iemand anders. Wilt u meer dan tien dagen meer dan tien dagen bezoeken. Aan het einde ging het 150. In Duitsland in Duitsland, een toename van de cursus die niet langer Cronosuso in Cronusuvvus is. Een paar weken voordat hij maximaal 30% van ons oosten is. In de afgelopen week worden in aantallen in dat deel en meer van de provincies in 2G-kabel geïntroduceerd. De Nred-R-R-R-West Beblek-Duitse grens de grens, Duitse afkomst, mansterdum, openbaar museum. A. Zenanana Marton’s regels met de instructies op 2G, het aantal vaccins is duidelijk. Duizenden Duitsers zijn 1e of herinnering. Vóór, eigenlijk “Maruton Marathon” in Accetts werd dit weekend voor het laatst georganiseerd. Dus net als een typisch praktisch, huishoudelijk gearppdp, evenals reizen, restaurants, ble en winkel. Dr. Nursses en andere vrijwilligers die een zuur kunnen betalen op meer dan 1000 vaccin. Restaurant, bars en winkels worden omgebouwd tot innovatie-toegang tot de innovatie. Tijdens verschillende voorbeelden van verschillende voorbeelden die zijn gestart in Duitsland.

Leave a Reply

Your email address will not be published.